Poradna Technisat DigiPal ISIO HD

Autor: PARAS | Vloženo: 04.01.2020 000 12:12 | Témata: Poradna Technisat DigiPal ISIO HD

PARAS

PARAS

SFI: Přehled - Seznam TV programů

Dobrý den,
před pár dny jsem po stisku tlačítka SFI viděl na obrazovce TV výpis přehledu několika TV programů, s aktuálním vysíláním.
Výpis byl několikařádkový, přes celou obrazovku.
Díky tomu jsem měl tak možnost vidět, co v daný čas dávají i na jiných programech (nejen na tom aktuálně sledovaném).
Nyní je však situace jiná - po stisku tlačítka SFI vidím výpis aktuálního vysílání pouze u akutálně sledovaného programu.
Fotografie: Jak by to mělo vypadat, a co aktuálně vidím, jsem umístil zde:

https://www.uschovna.cz...

Nevíte, prosím, v čem by mohl být problém, a jak bych mohl docílit požadovaného přehledu?
Za případnou pomoc děkuji,
s pozdravem
Jiří Pírek

  • 4. ledna 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Při náhledu na EPG můžete žlutým a zeleným tlačítkem měnit jeho zobrazení.
    Zobrazení které vám vyhovuje pak nastavíte v menu přístroje
    Hlavní menu/Nastavení/Programový deník/Startovací kategorie.
    Při sledování pak můžete stále přepínat mezi možnostmi zobrazení.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • PARAS

      5. ledna 2020 - PARAS

      Dobrý den,
      velmi děkuji za zaslání návodu,a to zejména za možnost uložení výchozího zobrazení Přehledu seznamu TV programů.
      Co se však návodu týče, tak tento návod bohužel vzniklý problém nevyřeší.
      Zjistil jsem, že problém se zobrazení přehledu pouze s 1 programem (namísto se všemi naladěnými programy) vznikl poté, co jsem obnovil programy a nastavení z vytvořené zálohy. Do doby, než k tomuto kroku došlo, bylo vše v pořádku a ve zvoleném přehledu jsem viděl všechny naladěné programy (stačilo 1x stisknout tlačítko SFI).
      Jediným řešením bylo v mém připadě obnova zařízení do továrního nastavení, s následnou konfigurací, a to bez možnosti využití vytvořené zálohy. V momentě, kdy využiji obnovy dat z vytvořené zálohy, problém vznikne znovu a nebude možné jej odstranit jinak, než dalším obnovením do továrního nastavení zařízení a ruční konfigurací.
      Dle mého názoru bude možné odstranění problému (chyby) pouze vydáním aktualizace firmware pro zařízení Technisat DigiPal Isio HD...


    • Omko Digital

      5. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu Omko Digital

      Dobrý den,
      děkujeme za doplňující informace. Předáme je technikům Technisatu.


    • Omko Digital

      6. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu Omko Digital

      Mám ještě informaci od techniků - zkuste v přístroji vypnout funkci LCN, která zajišťuje automatické řazení kanálů, což je někdy na škodu a v ČR se nevyužívá. Pak zkuste znovu udělat zálohu a obnovení, zda se tento jev neprojeví znovu. Budu rád za vaše informace. Děkuji.


    • PARAS

      10. ledna 2020 - PARAS

      Dobrý den, aktuálně se nenacházím u zařízení, proto prosím o případné zaslání postupu, jak vypnout funkci LCN.
      Co se týče testu, tak zde se obávám toho, že budu nucen opět provádět tovární nastavení zařízení a podstupovat následnou ruční konfiguraci kanálů a nastavení zařízení (v případě, že se problém i přes zaslaný návod zopakuje) - aktuálně mám totiž zařízení již správně (ručně) nakonfigurované (bez využití záložního souboru).


    • Omko Digital

      10. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu Omko Digital

      Funkci LCN najdete v menu, já vás bohužel v tuto chvíli blíže nenavedu, mám k dispozici jen přístroj, který funkci LCN ještě neobsahuje. Pokud se však chceme dopracovat k nějakému výsledku, zkuste absolvovat i novou instalaci a nastavení.


    • PARAS

      13. ledna 2020 - PARAS

      Dobrý den,
      vzhledem k tomu, že jsem se o víkendu dostal se zařízením do situace, kdy všechny kanály jely bez zvuku (patrně nějaká chyba, kterou nebylo možné odstranit ani opakovaným vypnutím / zapnutím zařízení), byl jsem nucen využít obnovy dat ze zálohy.
      Záloha byla vytvořena až poté, co došlo k vypnutí nežádoucí funkce LCN.
      TÍMTO POTVRZUJI, ŽE PO OBNOVĚ NALADĚNÝCH KANÁLŮ A NASTAVENÍ ZE ZÁLOHY, ODEZNĚL PROBLÉM S TLAČÍTKEM SFI !!! :)
      To znamená, že po stisku tlačítka SFI jsem schopen vidět aktuální vysílání nejen na aktuálním programu, ale i na všech ostatních programech zobrazeného přehledu.

      Velmi děkuji za zaslané řešení problému s tlačítkem SFI.


    • Omko Digital

      13. ledna 2020 - Oficiální zástupce obchodu Omko Digital

      Děkuji za informace, které mohou být užitečné i pro ostatní uživatele přístroje.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.