Poradna Set-top boxy


Autor: | Vloženo: 10.12.2019 000 14:24 | Témata: Poradna Set-top boxy

K ČEMU MÁTE NEFUNKČNÍ FILTRY ???

Při specifikaci požadovaného zboží se absolutně neaktualizuje stránka dle vybraných filtrů ! Mám například vybráno "Jen skladem (97) " a chci přidat požadovanou vlastnost "české menu (50)" a přitom mi to dole neustále nabízí původní "Zobrazit nalezených výsledků (130)" takže ani ten filtr "Jen skladem" není zapnutý a pokud se zapne, tak pouze on, ale všechny ostatní podfiltry jsou úplně k ničemu, protože seš podle toho vůbec neselktuje další výběr.
Po mnou zadaných filtrech bych měl mít dole možnost "Zobrazit nalezených výsledků (50)" což je logicky nejmenší profiltrovaný počet podle kritéria "české menu".

!!! JE TO K NIČEMU A NEDÁ SE PODLE TOHO VŮBEC FILTROVAT ZBOŽÍ COŽ JE ZÁSADNÍ NEDOSTATEK !!!

Děje se to opakovaně a trvá to již několik týdnů, takže se nejedná o nějaký náhlý výpadek.

  • KatBen

    KatBen

    11. prosince 2019

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podnět ke zlepšení. Vámi popisovaná situace byla zkontrolována, zmíněný problém se však neprojevil. Aktuálně je skladem 96 produktů, z čehož je s českým menu 45 položek a filtr na obě vlastnosti funguje zcela správně: https://set-top-boxy.heureka.cz....

    Chyby se však pochopitelně vyskytnout mohou, přestože se snažíme naše stránky neustále zdokonalovat. Proto bychom byli rádi, abyste nás ve chvílí, kdy tento nedostatek zaznamenáte, informoval nejlépe e-mailem s printscreenem chyby zaslaným na [email protected].

    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.