Zde se nacházíte:Heureka.cz » Elektronika » TV, audio, video » Satelitní a digitální technika » Set-top boxy » Emos EM190-S » Poradna » Otázka
Poradna Emos EM190-S
Autor: Jiří Kozák
|
Vloženo: 30.05.2022 000 20:42
|
Témata: Poradna Emos EM190-S
Po připojení na síť se přístroj nastartuje, ale po 2-10 sekundách se sám vypne. Někdy natartuje až po několikerém zasunutí napájení. Ale vypadne vždy.
-
31. května 2022 -
Oficiální zástupce značky EMOS
Dobrý den,
situace nás velice mrzí. Zboží v záruce je samozřejmě možné reklamovat u prodejce. Pokud bylo zakoupeno přímo na našem eshopu (emos.cz), pošlete na adresu EMOS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Lipnická 2844, 750 02 Přerov:
1) vadné zboží (obal nemusí být původní, ale obsah balení musí být kompletní)
2) kontakty na vás – email, telefon
3) popis závad či vzniklého problému na zboží
4) kopii faktury nebo alepsoň uvést číslo faktury či objednávky (najdete v emailu)
5) číslo účtu pro vrácení peněz
+ účtenku za poštovné poté naskenujte/vyfoťte a zašlete na [email protected] (v případě uznání reklamace je propláceno)
Na reklamaci je zákonná lhůta 30 dní, běžně ji vyřizujeme do 10 dní. O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo u reklamační oddělení na tel. 581 261 139 a emailu [email protected].
Podrobný návod naleznete na: https://www.emos.cz/reklamace . Využít můžete našeho reklamačního protokolu.
S pozdravem
Mgr. Tomáš Zdráhal
Referent pro e-commerce
EMOS spol. s r.o.
Lipnická 2844
750 02 Přerov
Tel: +420 581 261 233
E-mail: [email protected]
www.emos.cz
www.facebook.com/EMOS.CZ/
- Byla pro vás tato odpověď užitečná?
- Ano
- Ne
Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.
Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.