Poradna Emos EM190-S

Autor: Jiří Kozák | Vloženo: 30.05.2022 000 20:42 | Témata: Poradna Emos EM190-S

Jiří Kozák

Po připojení na síť se přístroj nastartuje, ale po 2-10 sekundách se sám vypne. Někdy natartuje až po několikerém zasunutí napájení. Ale vypadne vždy.

  • 31. května 2022 - Oficiální zástupce značky EMOS

    Dobrý den,

    situace nás velice mrzí. Zboží v záruce je samozřejmě možné reklamovat u prodejce. Pokud bylo zakoupeno přímo na našem eshopu (emos.cz), pošlete na adresu EMOS spol. s r.o., Reklamační oddělení, Lipnická 2844, 750 02 Přerov:

    1) vadné zboží (obal nemusí být původní, ale obsah balení musí být kompletní)
    2) kontakty na vás – email, telefon
    3) popis závad či vzniklého problému na zboží
    4) kopii faktury nebo alepsoň uvést číslo faktury či objednávky (najdete v emailu)
    5) číslo účtu pro vrácení peněz
    + účtenku za poštovné poté naskenujte/vyfoťte a zašlete na [email protected] (v případě uznání reklamace je propláceno)

    Na reklamaci je zákonná lhůta 30 dní, běžně ji vyřizujeme do 10 dní. O výsledcích reklamačního řízení vás budeme informovat emailem. Pokud se vám doba vyřizování bude zdát příliš dlouhá, lze aktuální stav Vaší reklamace zjistit přímo u reklamační oddělení na tel. 581 261 139 a emailu [email protected].

    Podrobný návod naleznete na: https://www.emos.cz/reklamace . Využít můžete našeho reklamačního protokolu.

    S pozdravem

    Mgr. Tomáš Zdráhal
    Referent pro e-commerce

    EMOS spol. s r.o.
    Lipnická 2844
    750 02 Přerov

    Tel: +420 581 261 233
    E-mail: [email protected]

    www.emos.cz
    www.facebook.com/EMOS.CZ/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.