Poradna Emos EM180

Autor: KOKO | Vloženo: 17.03.2018 000 13:17 | Témata: Poradna Emos EM180

KOKO

KOKO

Databáze je prázdná

Dobrý den,
po spuštění automatického vyhledávání set-top box hlásí "databáze je prázdná". jazyk a země nastaveno na čeština. propojení s tv přes scart. Starý set-top box programy najde. V čem může být problém?

  • Henrich Mládek

    Henrich Mládek

    18. března 2018

    tak po pootočení antény na Praděd to nalezlo pár programů (14), z nichž 9 nejede vůbec, a zbylých pět jen silně trhaně. Může být problém s anténou ? Děkuji.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • emos.cz

    emos.cz

    19. března 2018

    Dobrý den,

    propojení s TV v tomto případě nehraje roli, protože chyba je v chybějícím signálu na vstupu od antény. Pokud po proběhnutém automatickém vyhledávání hlásí přijímač „databáze je prázdná“ znamená to, že nenalezl žádný kanál. Důvodů může být několik.
    Zkontrolujte jakou používáte anténu (pokud aktivní se zabudovaným zesilovačem), jaké pro ni používáte napájení? Pokud byla anténa v původním STB napájena, je nutné před zahájením vyhledávání tuto funkci v novém STB zapnout. Pokud pro anténu používáte vlastní napájecí adaptér, ověřte jeho funkčnost a správnost zapojení celého anténního systému. Ověření přítomnosti signálu v přijímači můžete také ověřit manuálním zadáním pořadovné frekvence/kanálu. Poradí vám případně technik, pan Veselý na 581 261 172.

    S pozdravem Tým eshopu EMOS spol. s r.o.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (5)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.